РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДИТИНИ, ЯКА ВІДВІДУВАТИМЕ ДИТЯЧИЙ САДОК.
1. Проконсультуйтесь з психологом із питань адаптації дитини у дошкільному навчальному закладі.
2. Бажано, щоб початок відвідування дитячого садка не збігався з кризовим віком.
3. Відправляйте в дошкільний навчальний заклад лише здорову дитину.
4. Заздалегідь дізнайтеся у дільничого лікаря, який етап адаптації може бути у малюка і своєчасно дотриуйтесь всіх профілактичних заходів у разі незадовільного прогнозу.
5. Тренуйте від самого народження систему адаптаційних механізмів дитини, привчайте її до ситуацій, в яких слід змінювати форму поведінки.
6. Заздалегідь дізнайтесяі про всі нові моменти в розкладі дня дошкільного навчального заклада і введіть їх у домашній розпорядок дня.
7. Не допускайте обговорення у присутності дитини проблем, які пов'язані з дитячим садком.
8. Плануйте свій час так, щоб у перший місяць відвідування дошкільного навчального закладу у Вас була можливість не залишати малюка на цілий день.
9. Якомога раніше познайомте дитину з однолітками та вихователями групи, яку вона буде відвідувати.
10. Навчайте малюка вдома всім необхідним навичкам самообслуговування.
11. Наголошуйте, що Ваша дитина дорога Вам і Ви її любите.
Щоб викликати у дітей інтерес до образотворчої діяльності:
Види дихання:
Діафрагмове дихання - це спокійне дихання, що розглядається як норма. Воно забезпечує оптимальне насичення крові киснем. Дитина завдяки такому диханню заспокоється, у неї врівноважуються процеси збудження та гальмування. Для розвитку діафрагмового дихання найзручніше положення-лежачі на килимку. Дітям пропонують зробити довгий діафрагмовий вдих носом (при цьому живіт трохи випинається). Під час повільного вдиху, живіт втягується. Тренувати діафрагмове дихання доцільно доти, поки самі не контролюватиме своє дихання.
Дихання правою та лівою ніздрею, різне за своїми функціями, створює певний оздоровчий ефект. Дихання лівою ніздрею заспокоює дитину, а правою - збуджує її.
Вправа "Подихаємо однією ніздрею"
В.П. - вказівним пальцем лівої руки закриваємо ліву ніздрю, 1 - 4 дихаємо правою;
В.П. - вказівним пальцем правої руки закриваємо праву ніздрю, 5 - 8 дихаємо лівою.
Вправа "Насос" - почергове дихання
В.П. - 1 - вказівним пальцем лівої руки закриваємо ліву ніздрю - видих рпвою,
2 - вказівним пальцем правої руки закриваємо праву ніздрю - видих лівою,
3 - вдих лівою ніздрею,
4 - видих правою.
"А" - стимолює роботу легенів, трахеї, гортані.
"І" - вібрує глотку й гортань, корисний при ангіні.
"И" - викликає мікроциркуляцію крові у ділянці голови.
"О" - стимулює роботу вегетативних центрів мозку.
"У" - стимолює роботу легенів, серця, печінки, шлунка.
"Н" - стимулює мікроциркуляцію крові в області голови.
"В" - стимулює мікроциркуляцію крові в області обличчя, гайморових пазух.
"З" - стимулює мікроциркуляцію крові в області голови та шиї.
"Ж" - стимулює мікроциркуляцію крові в області грудної клітки. Ця вправа ефективна при появі мокроти в бронхах.
"М" - покращує мікроциркуляцію крові і обмін речовин в області грудної клітини, діафрагми.
"Р" - поліпшує кровообіг, стимулюються різні обмінні процеси, покращується вихід мокроти.
"Б" - "П" - стимулюють діяльність діафрагми.
"Т" - стимулює діяльність діафрагми, заспокоює кашель.
"С" - розслаблює дихальні м'язи
День єднання в ДНЗ №17 "Усмішка"
Театралізована вистава «Як Лисиця та Журавель дружбу водили»
Усі НовиниБерезень 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |